דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קצת על מזכרות לאירועים. 

מאת    [ 09/11/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2129 פעמים ]

כיום ישנו מגוון עצום של מזכרות לאירועים שניתן לחלק למוזמנים שלנו על מנת להשאיר להם בזכרון את הארוע שלנו.

נסקור מספר מוצרים שיכולים להיות מעניינים תוך שמירה על תקציב סביר.

מחזיקי מפתחות - ניתן להזמין מחזיקי מפתחות עם כיתוב בחריטת לייזר, אשר אנו מציינים בו את תאריך הארוע והשם שלנו, או כל כיתוב אחר שנרצה. מחזיקי מפתחות אלו יכולים להיות עשויים ממתכת ( מראה יוקרתי ) או עשויים מעץ. רוב המחזיקים נעים בין 2.5 ש"ח-7.5 ש"ח ליחידה כולל הכיתוב שאנו מעוניינים בו, ישנה אפשרות ליצור מחזיקים מעץ בשיטת "סובלימציה" שיטה אשר אנו צורבים תמונה על מחזיק המפתחות -האיכות של התמונה הינה מרשימה ואיכותית ביותר-המחיר של שיטה זו נעים בין 5-8 ש"ח ליחידה.

מצתים ממותגים- תאמינו או לא גימיק זה עדיין מצרך מבוקש מאוד, ניתן להדפיס על מצת אלקטרוני כל כיתוב שנרצה, בשיטת הדפסה על המצת. ישנם מספר סוגים של מצתים: מצת עם פותחן בירות, מצת עם פנס, אלקטרוני וכדומה. המחיר נע בין 1 - 3.5 ש"ח ליחידה.

גפרורים ממותגים - תמיד היה משהו מרשים בקופסאת גפרורים לכן מוצר זה הינו אטרקטיבי. ניתן להדפיס כל גרפיקה שנרצה על הקופסא משני צידיה, ישנם מספר סוגים של קופסאות גפרורים -1. קופסא מסוג תלישה המכילה כ-20 גפרורים באריזה 2. קופסא סטנדרטית רגילה ברוחב 4 ס"מ ( אשר כולנו מכירים מהבית) 3. קופסא מיניאטורית אשר מכילה כ-10 גפרורים . המחיר נע בין 0.65 - 2 ש"ח ליחידה, שם המשחק בהזמנת גפרורים הינו זמן האספקה אם יש באפשרותנו לחכות מספר חודשים להזמנה אז ניתן יהיה לייבא גפרורים מחו"ל והמחיר יהיה זול יותר משמעותית. אם אנו "קצרים" בזמן ורוצים את ההזמנה מהר ככל שניתן,  ההזמנה תיוצר בארץ והמחיר יהיה גבוה במקצת.

סוכריות ממותגות- מזכרת זו הינה מרשימה ביותר. ניתן לחלק לאורחים שלנו סוכריות יוגורט ממותגים עם התמונה והכיתובים שלנו, כל סוכריה ארוזה בנפרד, כשרה, ומתאימה לפיזור על שולחנות הארוע או לחלוקה ברחבת הריקודים וכדומה. המחיר נע בין 1-1.5 ש"ח ליחידה בהתאם לכמות ההזמנה.

נעלי אצבע- טרנד זה הינו עדיין אפקטיבי ביותר- ניתן להדפיס על נעלי האצבע כל גרפיקה שנרצה ובכך מזכרת זו הינה גם שימושית וגם מתאימה לשימוש אחרי הארוע. - המחיר 10-25 ש"ח ליחידה.

עטים ממותגים - ישנו ביקוש לעטים ממותגים בדרך ככל עטים אלו יהיו צבעוניים אשר ניתן למתג אותם עם כל כיתוב שאפשר. תארו לעצמכם מצב שכבר בכניסה באזור כתיבת הצ'קים האורחים נתקלים בעטים שלכם עם הכיתוב שלכם, והאורחים פשוט מוזמנים לקחת את העט איתם הבית. נשמע מעניין לא? המחיר נע בין 0.90 ש"ח-1.7 ליחידה-ישנו מגוון עצום של עטים וניתן להזמינם בבתוך מספר ימים בודדים.

מוצרי פרסום שונים ממותגים- תמיד ניתן לקחת קצת מכל מוצר פרסום ולמתג אותם עם הכיתוב שלכם בנפרד, לדוגמא ניתן לקחת 20 כדורי-ים, 20 חולצות ממותגות, 30 מחזיקי מפתחות וכן הלאה . אמנם מצב זה הינו טיפה יותר יקר אך שווה כל שקל.

קאובוי מוצרי פרסום ומתנות יבוא ושיווק לכל חלקי הארץ 052-5335450 ת"א http://www.cowboy.co.il/ 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב